fbpx
Premium Online Seminars
Σύνδεση



Ελληνικά
English (UK)
Ελληνικά
English (UK)
  • Αρχική
  • Η Εταιρεία
  • Live Webinars
    • Προσεχές Webinar
    • Δεν υπάρχουν προσεχή Webinars
  • Εισηγητές
  • e-Learning
  • Τα Νέα μας
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Help Desk
  • Πως Λειτουργεί

Τα Νέα μας

Τα Νέα της Webinarium:

Branding: Αλήθεια, τι έχει να διηγηθεί η δική σας ιστορία;

«Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι είναι πιασμένοι!» είχε γράψει εύστοχα ο Ιρλανδός Oscar Wilde. Αν αναλύσουμε αυτή τη φράση, ειδικά στον κόσμο των επιχειρήσεων, θα διαπιστώσουμε πως η κεντρική της ιδέα ερμηνεύεται ως το να είσαι ξεχωριστός από τους υπόλοιπους. Αυτό δηλαδή που προσπαθούν όλες οι επιχειρήσεις να εφαρμόσουν καθημερινά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Να είναι μοναδικά, ξεχωριστά, και να τα συνοδεύουν οι έννοιες και τα χαρακτηριστικά που πρέπει ώστε να προτιμούνται από τους καταναλωτές, έναντι των ανταγωνιστικών τους.

Όλοι θα έχετε ακούσει τη λέξη BRAND. Σε ένα πρώτο επίπεδο (και με μια πολύ απλή μετάφραση), είναι η μάρκα, το λογότυπο, το σχέδιο, το σλόγκαν που συνοδεύει ένα προϊόν ( ή μια υπηρεσία, ή ακόμα και μια επιχείρηση γενικότερα). Σε ένα δεύτερο επίπεδο είναι συναισθήματα, εμπειρίες, και συσχετισμοί. Όταν αγοράζω κάτι, τι συναισθήματα με κυριεύουν, τι εμπειρία έχω να διηγηθώ στους γνωστούς και τους φίλους μου για αυτό, και τι συσχετισμούς θα κάνω στο μέλλον όταν πρέπει να αγοράσω το ίδιο προϊόν ή ένα παρόμοιο του. Σε ένα τρίτο επίπεδο, η λέξη BRAND (αν θέλαμε να την εξηγήσουμε με μια λέξη) είναι μια υπόσχεση! Αγοράζοντας το συγκεκριμένο προϊόν, η επιχείρηση υπόσχεται λύση στο πρόβλημα σου, αξιοπιστία,  value for money, συναισθηματική ικανοποίηση και απόλαυση, εμπιστοσύνη, και γενικότερα όλους αυτούς τους θετικούς συσχετισμούς, ώστε να επαναλάβεις την αγορά αυτή στο μέλλον όταν το κρίνεις σκόπιμο.

Κάθε επιχείρηση πρέπει να διαμορφώσει μια τέτοια υπόσχεση ώστε να τη μεταδώσει στο κοινό της. Και η επιχειρηματική εμπειρία έχει δείξει με σαφήνεια πως το δύσκολο μέρος, είναι να μεταφέρεις σωστά στο κοινό σου το δικό σου μήνυμα, τη δική σου ιστορία! Αυτή δηλαδή για την οποία θέλεις να είσαι γνωστός και να διηγούνται και οι άλλοι για εσένα. Και επειδή η έννοια BRAND δημιουργείται στο μυαλό των καταναλωτών, πρέπει να δοθούν τα σωστά μηνύματα ώστε να διαμορφώσουν σωστά αυτό που ο κάθε επιχειρηματίας θέλει για την επιχείρηση και τα προϊόντα του. Η διαδικασία είναι σύνθετη, καθημερινή, δύσκολη, και την ονομάζουμε BRANDING. Είναι η διαδικασία με την οποία θα διαμορφώσει ένας επιχειρηματίας κάτι το οποίο θα είναι μακροχρόνιο και θα έχει επιρροή στους καταναλωτές.

Πολλοί επιχειρηματίες παραπονιούνται πως: «δεν καταλαβαίνει ο κόσμος πως έχουμε τη λύση που θέλουν», «μα γιατί πάνε και αγοράζουν αλλού αφού εμείς είμαστε οι καλύτεροι», «γιατί πήγαν στον διπλανό μου και όχι σε μένα αφού..». Η απάντηση είναι πως δεν τους πλασάρετε σωστά το BRAND σας, δηλαδή την ιστορίας σας! Αν δεν μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει με το αγοραστικό του κοινό και να του δώσει να καταλάβει τι πουλάει και ποιές λύσεις προσφέρει, είναι καταδικασμένος σε επιχειρηματικό θάνατο! Ειδικά στην εποχή της πληροφόρησης και του internet!

Και ερχόμαστε σε αυτό που αναφέραμε στην αρχή: να είσαι ξεχωριστός! Να σκέφτονται οι πελάτες σου εσένα και τα προϊόντα σου και αμέσως να έρχονται στο μυαλό τους εικόνες, συναισθήματα και εμπειρίες μοναδικές και ξεχωριστές από αυτές των ανταγωνιστών σου. Είναι το συγκριτικό σου πλεονέκτημα! Είναι η απάντηση στην εύλογη και πρώτη ερώτηση που κάνει ο καθένας μας πριν δώσει χρήματα κάπου: Γιατί να αγοράσω από εσένα; Τι σε κάνει να ξεχωρίζεις; Γιατί είσαι καλύτερος από τους άλλους; Και δε φτάνει να πούμε πως είμαστε οι καλύτεροι, πως έχουμε τα καλύτερα, πως μας ξέρουν όλοι, πως οι τιμές μας είναι οι χαμηλότερες στην αγορά. Αυτά τα λένε όλες οι επιχειρήσεις προκειμένου να τραβήξουν την προσοχή του αγοραστικού κοινού. Πρέπει μέσα από στοχευμένες στρατηγικές BRANDING  να διαμορφωθεί αυτό που πρέπει και να το επικοινωνήσει η επιχείρηση στο κοινό της. Δύσκολο, μα όχι ακατόρθωτο!

Αναρωτηθείτε λοιπόν,

  • τι ιστορία θέλετε να πείτε για την επιχείρηση και τα προϊόντα σας;
  • ποια στοιχεία σας θέλετε να τονίσετε;
  • που υπερτερείτε σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας;
  • πως θα το μάθει το κοινό σας;
  • αυτό το μήνυμα που στέλνετε, έχει φτάσει τελικά όπως θέλετε να φτάσει;

Σε επόμενο άρθρο μας θα αναπτύξουμε μερικές συμβουλές για το πώς θα ενισχύσετε το BRAND της επιχείρησης σας προκειμένου να κερδίσετε την προσοχή του αγοραστικού σας κοινού.

Μέχρι τότε, προσπαθήστε να παραμείνετε ξεχωριστοί!

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στά τηλέφωνα 2231.2231.99 και 698.598.6966 και ώρες από 09:00 έως 17:00.


Προσεχή Webinars

Δεν υπάρχουν προσεχή Webinars
Premium Online Seminars

Εγγραφείτε στο Newsletter μας:

Ωράριο Λειτουργίας

  Η γραμματεία δεν είναι διαθέσιμη
Δευτέρα
09:00 - 17:00
Τρίτη
09:00 - 17:00
Τετάρτη
09:00 - 17:00
Πέμπτη
09:00 - 17:00
Παρασκευή
09:00 - 17:00
Σάββατο
Κλειστά
Κυριακή
Κλειστά

Στοιχεία Επικοινωνίας

   Τυμφρηστού 181, ΤΚ: 35100 Λαμία
   +30.2231.2231.99 (Γραμματεία - Λογιστήριο)
   +30.694.790.1217 (Τεχνικό Τμήμα)