Τα Νέα της Webinarium
Συσκευασία: 6 Έξυπνες Συμβουλές για να Ξεχωρίσει το Προϊόν σας!
Η συσκευασία ενός προϊόντος σίγουρα αποτελεί ένα από τα κρισιμότερα σημεία της στρατηγικής marketing και προϊοντικής επικοινωνίας μιας επιχείρησης. Είναι το πρώτο στοιχείο με το οποίο θα έρθει σε επαφή ο υποψήφιος καταναλωτής και οπτικά, θα κρίνει αν θα μπει σε μια διαδικασία να το ψάξει περισσότερο ή όχι. Και επειδή το μάτι ξεγελιέται πολύ εύκολα, μπορούμε να εφαρμόσουμε ορισμένες συμβουλές όταν αποφασίσουμε να συσκευάσουμε τα προϊόντα μας.
Που εξυπηρετεί η συσκευασία;
- Προστατεύει το προϊόν από εξωτερικές συνθήκες και προσφέρει υγιεινή.
- Παρέχει πληροφορίες (χρήσεις, υλικά, τι περιέχει, κατασκευαστής, ημ. λήξης).
- Το διαφοροποιεί στα μάτια του καταναλωτή από τα υπόλοιπα.
- Μας βοηθάει να ελέγξουμε την ποσότητα που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε.
Ελάχιστα είναι τα προϊόντα τα οποία δε συσκευάζονται (πχ. αυτοκίνητα). Για την πλειονότητα όμως των προϊόντων, η συσκευασία είναι επιβεβλημένη. Και εδώ ξεκινάει ένας δύσκολος αγώνας διαφοροποίησης ώστε να ξεχωρίσει ένα προϊόν από τα υπόλοιπα. Φανταστείτε λοιπόν το προϊόν σας ανάμεσα σε πολλά άλλα σε ένα ράφι του super market. Πως θα το κάνετε να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή, να προσπεράσει τα υπόλοιπα παρόμοια προϊόντα, και να επιλέξει το δικό σας; Και το στοίχημα γίνεται ακόμα πιο δύσκολο όταν απευθυνόμαστε σε νέους καταναλωτές που δεν έχουν δοκιμάσει στο παρελθόν το προϊόν μας!
Σας προτείνουμε λοιπόν μερικές χρήσιμες συμβουλές για να κάνει η συσκευασία σας τη διαφορά!
Συμβουλή #1: Ξεκινήστε Επαγγελματικά!
Ο σχεδιασμός της συσκευασίας πρέπει να είναι προσεκτικός από τις πρώτες ιδέες κιόλας. Η συνεργασία με έναν ειδικό σε τέτοια θέματα θα σας δώσει ιδέες, λύσεις, και μέσα από συζητήσεις θα γίνει η πλήρης ανάλυση του προϊόντος σας, ώστε να επιλεγεί η κατάλληλη. Μην πέσετε στην παγίδα να αντιγράψετε τυφλά ανταγωνιστικά προϊόντα διότι δεν έχετε την ίδια στρατηγική marketing με αυτούς!
Συμβουλή #2: Θεωρήστε την (συσκευασία) ως Επένδυση!
Η συσκευασία είναι η εμφάνιση σας! Επένδυση σημαίνει πως προσέχω αυτή την εμφάνιση μου, δεν προβαίνω απαραίτητα σε φθηνιάρικες λύσεις ώστε να μειώσω το κόστος, τη μελετάω σε κάθε βήμα υλοποίησης της και κατανοώ πως είναι ένα εργαλείο που θα μου αποφέρει κέρδη. Είναι ο καθρέπτης από το προϊόν σας! Η πρώτη γνωριμία που θα πρέπει να κερδίσει τις εντυπώσεις! Και για αυτό η μελέτη και η επιλογή ειδικά σε υλικά και σχεδιαστικά θα πρέπει να είναι η βέλτιστη.
Συμβουλή #3: Κρατήστε τα πράγματα Απλά!
Δεν χρειάζεται να φορτώσετε τη συσκευασία με αμέτρητες πληροφορίες και ανούσια στοιχεία. Η απλότητα της θα αναδείξει τη μάρκα, το λογότυπο, και θα τονίσει τα στοιχεία που πραγματικά νοιάζουν τον καταναλωτή (πχ. διαθρεπτική επισήμανση, συστατικά, κλπ). Υπάρχουν έξυπνοι τρόποι ώστε να δώσετε στον καταναλωτή πληροφορίες για το προϊόν σας χωρίς να υπερφορτώσετε τη συσκευασία. Δεν έχει χρόνο για χάσιμο! Δώστε του άμεσα τη λύση!
Συμβουλή #4: Γνωρίστε το Κοινό σας!
Το να ξέρετε ποιος θα αγοράσει το προϊόν σας, παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της συσκευασίας. Ανάλογα με αυτό, η συσκευασία θα προσαρμοστεί στις ανάγκες και τις αγοραστικές συνήθειες του κοινού σας. Τα σχέδια, τα χρώματα, οι γραμματοσειρές, το στυλ, το υλικό, ο τρόπος ανοίγματος, κλπ είναι τα στοιχεία που θα συνθέσουν στο μυαλό του καταναλωτή την μοναδικότητα του προϊόντος σας!
Συμβουλή #5: Δημιουργήστε Δέσμευση μέσω Συναισθημάτων!
Σε μια άψυχη συσκευασία, το κλειδί είναι να δημιουργήσουμε συναισθήματα στον καταναλωτή. Φυσικά όλα τα προϊόντα δεν δημιουργούν τα ίδια συναισθήματα, οπότε αυτό έγκειται στο τι προσφέρετε και σε ποιους. Ανάμνηση παιδικών χρόνων, χαρά, μοναδικότητα, αίσθημα της ομαδικότητας, κλπ είναι συναισθήματα που διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στο να γεννηθούν δεσμοί μεταξύ των καταναλωτών και του προϊόντος σας.
Γενική Συμβουλή - Επίλογος
Η συσκευασία έχει τεράστια δύναμη στην ανάδειξη του προϊόντος σας! Ένα δυνατό προϊόν θα χαθεί σε μια "επιπόλαια" και "πρόχειρη" συσκευασία που δεν θα το αναδεικνύει και δε θα μεταφέρει το μήνυμα της εταιρείας στον καταναλωτή. Δώστε την ίδια προσοχή στη δημιουργία της, όσο δίνετε και στο ίδιο το προϊόν που θα περιέχει. Πριν την οριστική σας απόφαση κάντε δοκιμές, επαναπροσδιορίστε την, ελάτε στη θέση του καταναλωτή, και καταλήξε στη βέλτιστη επιλογή που θα εκφράζει την επιχείρηση όσο και το προϊόν σας. Κερδίστε οπτικά την προσοχή του κοινού σας, και θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε και τα χρήματα τους!
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στά τηλέφωνα 2231.2231.99 και 698.598.6966 και ώρες από 09:00 έως 17:00.