Τα Νέα της Webinarium
Anuga 2017: Τα ελληνικά προϊόντα συστήθηκαν στις αγορές!
Με το μήνυμα « Invest in Taste»
Πριν από μερικές μέρες ολοκληρώθηκε η διεξαγωγή της μεγαλύτερης και σημαντικότερης έκθεσης τροφίμων στον κόσμο. Η Anuga, άνοιξε τις πύλες τις 7-11 Οκτωβρίου στην Κολονία της Γερμανίας, και κατακλύστηκε από σχεδόν 165.000 επισκέπτες και 7,400 εταιρείες από 107 χώρες του κόσμου.
Η ελληνική συμμετοχή οργανώθηκε από τον Οργανισμό Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) και περιελάμβανε υπό την αιγίδα της 160 ελληνικές συμμετοχές (σε σύνολο 260). Η σπουδαιότητα και η έμφαση που δίνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στην εξωστρέφεια και στην αναζήτηση νέων αγορών στο εξωτερικό αποτυπώθηκε στο γεγονός πως η Ελλάδα κατείχε την 6η θέση σε συμμετοχές επιχειρήσεων με συνολική έκταση εκθεσιακού χώρου τα 5.000 τ.μ.!
Η προσπάθεια προβολής και προώθησης των ελληνικών προϊόντων διαμορφώθηκε όχι μόνο μέσα από επιχειρηματικές συναντήσεις, αλλά και από χώρους γευσιγνωσίας και εκδηλώσεων από την ελληνική αποστολή, κάνοντας αισθητή την παρουσία του αγροτο-διατροφικού τομέα στα στάδια της μεταποίησης.
Τέτοιου είδους εκδηλώσεις δίνουν τη δυνατότητα να καλλιεργηθεί ένα κλίμα γνωριμίας, εμπιστοσύνης, και να έρθουν πιο κοντά οι παραγωγοί με τις αγορές. Δίνεται επίσης η δυνατότητα να συζητηθούν οι τάσεις στον κλάδο, οι τροποποιήσεις που πιθανόν να χρειάζονται τα προϊόντα ώστε να αποκτήσουν προστιθέμενη αξία, καθώς και να γνωρίσουν οι επιχειρήσεις και παραγωγοί αντίστοιχα ανταγωνιστικά προϊόντα.
Οι τάσεις στα τρόφιμα
Με δηλώσεις των ειδικών, οι τάσεις δείχνουν στροφή των καταναλωτών σε φυτικά προϊόντα (+25%), σε αυτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, σε γλουτένη και λακτόζη, καθώς και σε βότανα με παραδοσιακά αρώματα (+28%). Έδαφος κερδίζουν συνεχώς τα χειροποίητα προϊόντα (+40%) ενώ στο στόχο μπαίνουν και οι παιδικές τροφές με λανσάρισμα νέων προϊόντων. Νούμερο ένα λόγος αγοράς παραμένει η τιμή, ενώ καθοριστικής σημασίας αποτελεί και το brand του προϊόντος (2η θέση).
Με 3,5 εκατομμύρια που δαπανήθηκαν την τελευταία 5ετία για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων και τη διαμόρφωση της ελληνικής ταυτότητας, τα βήματα πρέπει να συνεχίσουν να είναι προσανατολισμένα στην εξωστρέφεια και την καινοτομία. Η ποιότητα των ελληνικών προϊόντων θα πρέπει να επιδεικνύεται και με τις αντίστοιχες επενδύσεις σε πιστοποιήσεις, συσκευασίες και προωθητικές στρατηγικές. Οι αγορές θέλουν χρόνο, χρήματα, και μικρά και σταθερά βήματα. Invest in taste λοιπον!
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στά τηλέφωνα 2231.2231.99 και 698.598.6966 και ώρες από 09:00 έως 17:00.