Τα Νέα της Webinarium
Blogging: 8 Συμβουλές για Τίτλους που Μαγνητίζουν!
Όπως έχουμε επισημάνει και σε προηγούμενα άρθρα μας, ο κόσμος πλέον είναι ανυπόμονος. Και αυτό αποτυπώνεται ακόμα περισσότερο και στη διαδικτυακή του παρουσία και δραστηριότητα. Θέλει να φορτώνουν γρήγορα οι σελίδες, να μπορεί να βρει σε ένα site γρήγορα αυτό που ψάχνει, προτιμάει τα videos και τις εικόνες από τα μακροσκελή κείμενα, κλπ. Πως λοιπόν θα του τραβήξουμε την προσοχή από την πρώτη ματιά και θα τον κάνουμε να διαβάσει ένα άρθρο μας;
Καθοριστικό ρόλο παίζει ο ΤΙΤΛΟΣ! Από τον τίτλο ο αναγνώστης θα αποφασίσει αν θα διαβάσει το άρθρο ή όχι. Σας παραθέτουμε λοιπόν μερικές συμβουλές για τίτλους που δε θα μπορεί κανείς να τους αντισταθεί!
1. Πώς να..
Ο τίτλος που ξεκινάει έτσι υποδηλώνει λύσεις στον αναγνώστη
Πχ. Πώς να εξοικονομήσετε χρήματα για τις διακοπές σας!
2. Αριθμημένη λίστα
Σε αυτή την περίπτωση η λίστα βοηθάει τον αναγνώστη να θυμάται αυτά που έχουμε να του πούμε και να τα κατηγοριοποιεί ώστε να έχει μια ξεκάθαρη εικόνα αυτών που διαβάζει.
Πχ. 6 γρήγορες σπιτικές λιχουδιές για παιδιά!
3. Υπόσχεση
Εδώ χρησιμοποιούμε λέξεις ώστε να δώσουμε μια υπόσχεση για το τι θα κερδίσει ο αναγνώστης αν διαβάσει το άρθρο μας.
Πχ. Μυστικά tips για να αποκτήστε σε 2 εβδομάδες το σώμα που ονειρεύεστε!
4. Γιατί
Και εδώ χρησιμοποιούμε τι λέξη γιατί ώστε να υποδηλώνουμε πως το άρθρο παραθέτει κάποιο λόγο – λύση σε ένα μας πρόβλημα.
Πχ. Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε τα ενεργειακά ροφήματα!
5. Νέο
Απλά τα πράγματα εδώ. Η λέξη νέο – νέα υποδηλώνει πως κάτι συνέβη και λειτουργεί όπως στα ειδησεογραφικά sites και blogs.
Πχ. Μάθετε για τη νέα τάση που έγινε τρέλα!
6. Ερωτήσεις
Εδώ προσωποποιούμε τον τίτλο υποδηλώνοντας πως αφορά άμεσα τον αναγνώστη σε κάποιο θέμα που τον απασχολεί.
Πχ. Κάνετε και εσείς αυτό το λάθος όταν αποθηκεύετε τρόφιμα;
7. Μαθήματα – Συμπεράσματα
Εδώ κάνουμε τον αναγνώστη να αισθανθεί πως μαθαίνει από τη δική μας εμπειρία και συσχετίζει υποσυνείδητα το άρθρο μας με τη μάθηση.
Πχ. Τι έμαθα από τις διακοπές σε ελεύθερο camping!
8. Επιτακτικότητα
Δημιουργούμε το αίσθημα επικτακτικότητας στον αναγνώστη και παράλληλα βάζουμε και μια πινελιά κινδυνολογίας (σε λογικά πλαίσια).
Πχ. Αποφύγετε τα νέα πρόστιμα που ξεκινάνε από τη Δευτέρα!
Σαν συμπέρασμα, αποφύγετε να είστε υπερβολικοί στον τίτλο, να λέτε ψέματα, και γενικά προσπαθήστε να έχει σχέση το κείμενο με αυτό που προδιαθέτει ο τίτλος τον αναγνώστη. Τακτικές click baiting μπορεί να πιάσουν μια φορά, αλλά το κοινό θα αρχίσει να σας αποφεύγει γρήγορα ως αναξιόπιστο και παραπλανητικό. Σε ένα κόσμο που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και το κοινό απαιτητικό, η πρώτη ματιά πρέπει να κλέβει τις εντυπώσεις! Και αν ήδη φτάσατε να διαβάζετε μέχρι εδώ, σημαίνει πως οι παραπάνω συμβουλές πιάνουν!
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στά τηλέφωνα 2231.2231.99 και 698.598.6966 και ώρες από 09:00 έως 17:00.