fbpx
Premium Online Seminars
Σύνδεση



Ελληνικά
English (UK)
Ελληνικά
English (UK)
  • Αρχική
  • Η Εταιρεία
  • Live Webinars
    • Προσεχές Webinar
    • Δεν υπάρχουν προσεχή Webinars
  • Εισηγητές
  • e-Learning
  • Τα Νέα μας
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Help Desk
  • Πως Λειτουργεί

Social Media: 4 Γρήγορες Συμβουλές για να Ξεχωρίσει η Επιχείρηση σας!

Social-Media

Όπως έχουμε αναφέρει και σε παλαιότερο άρθρο μας, η σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να κάνει καθημερινά αισθητή την παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Και αυτό διότι εκεί βρίσκονται πλέον οι πελάτες της!

Ανάμεσα σε 2,5 δις χρήστες, κάπου εκεί βρίσκονται και οι πελάτες που ψάχνουν τα δικά σου προϊόντα και υπηρεσίες. Στόχος είναι να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου και να αναδείξεις αυτά που πουλάς. Χαίρομαι που αναρωτιέσαι πως! Ρίξε μια ματιά στις παρακάτω συμβουλές!

1. Φτιάξε ένα πλάνο

Όπως και στην καθημερινότητα της επιχείρησης σου (πρέπει να) έχεις ένα πλάνο, έτσι και στα social media. Θέσε τους στόχους σου. Να είναι απλοί, ξεκάθαροι, εφικτοί, και να προσαρμόζονται συνεχώς. Ξεκίνα με μικρούς στόχους, να έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα, και να μπορείς να τους πετύχεις χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία.

2. Διάλεξε το κατάλληλο δίκτυο

Δεν είναι όλα τα δίκτυα κατάλληλα για όλες τις επιχειρήσεις. Μην αναλώνεσαι σε εκείνα που δεν βοηθάνε να επικοινωνήσεις με το  κοινό σου. Θες Facebook, twitter, instagram, LinkedIn, Snapchat, YouTube, κλπ; Το κάθε ένα έχει το δικό του κοινό και τα δικά του πλεονεκτήματα. Εστίασε σε 1-2 το πολύ και πάλεψε το καθημερινά μέχρι να σε μάθει το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. Στην Ελλάδα πάντως, Facebook  και YouTube κρατάνε ακόμα τα σκήπτρα!

3. Μάθε το κοινό σου και άκουσε το προσεκτικά

Από τα πολύ βασικά στοιχεία που πρέπει να μαζέψεις. Σε ποιους απευθύνεσαι; Πως αγοράζουν; Τι συνήθειες/τάσεις ακολουθούν; Ηλικίες, περιοχές, χρήματα που ξοδεύουν θα σε βοηθήσουν να προσαρμόσεις αυτά που πουλάς έτσι ώστε να τους προσεγγίσεις όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα. Επίσης οι διάφορες κριτικές, συζητήσεις και εμπειρίες διαφόρων καταναλωτών θα μπορέσουν να σου προσφέρουν πληροφορίες για το πώς θα γίνει καλύτερη η επιχείρηση σου και αυτά που πουλάς. Μη αγνοείς την κριτική, εκμεταλλεύσου την!

4. Ενσωμάτωσε εικόνες, videos, και infographics

Δοκίμασε να προωθήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου με videos και στοιχεία που βοηθούν τον καταναλωτή να μη χάνει άσκοπα χρόνο στην έρευνα του. Οποιοδήποτε οπτικό βοήθημα θα σου δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ιδαίτερα με τα videos που όταν είναι δημιουργικά και πρωτότυπα, μπορεί να γίνουν viral και να σε μάθει κόσμος που δεν το περίμενες. Θέλει πειραματισμό στην αρχή, αλλά είναι μια τάση που ήδη κυριαρχεί και θα κυριαρχήσει στα social media.

Θες να μάθεις και άλλες χρήσιμες συμβουλές; Εξασφάλισε τη θέση σου στο νέο μας online σεμινάριο πατώντας ΕΔΩ.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στά τηλέφωνα 2231.2231.99 και 698.598.6966 και ώρες από 09:00 έως 17:00.


Προσεχή Webinars

Δεν υπάρχουν προσεχή Webinars
Premium Online Seminars

Εγγραφείτε στο Newsletter μας:

Ωράριο Λειτουργίας

  Η γραμματεία δεν είναι διαθέσιμη
Δευτέρα
09:00 - 17:00
Τρίτη
09:00 - 17:00
Τετάρτη
09:00 - 17:00
Πέμπτη
09:00 - 17:00
Παρασκευή
09:00 - 17:00
Σάββατο
Κλειστά
Κυριακή
Κλειστά

Στοιχεία Επικοινωνίας

   Τυμφρηστού 181, ΤΚ: 35100 Λαμία
   +30.2231.2231.99 (Γραμματεία - Λογιστήριο)
   +30.694.790.1217 (Τεχνικό Τμήμα)