Πριν τη διεξαγωγή ενός webinar
Ποια είναι η διαδικασία ώστε να παρακολουθήσω ένα webinar;
Ο ενδιαφερόμενος επιλέγει το webinar που επιθυμεί, συμπληρώνει τη φόρμα εγγραφής, και ολοκληρώνει την διαδικασία με την καταβολή του ποσού. Στη συνέχεια επιβεβαιώνουμε την κατάθεση του ποσού και του αποστέλλεται ένα email με τα στοιχεία σύνδεσης ώστε να συνδεθεί την προκαθορισμένη μέρα και ώρα για να παρακολουθήσει το σεμινάριο.
Με ποιο τρόπο γίνεται η πληρωμή;
Η πληρωμή μπορεί να γίνει με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό. Όταν επιλέξετε το σεμινάριο που θέλετε να παρακολουθήσετε θα σας γνωστοποιηθούν τα στοιχεία κατάθεσης ώστε να καταβάλλεται το αντίστοιχο ποσό. Μετά το τέλος του webinar που επιλέξατε, θα σας αποσταλεί ταχυδρομικά η απόδειξη πληρωμής σας. Το καταβαλλόμενο ποσό μπορεί να γίνει εφάπαξ ή σε 3 δόσεις. Για περισσοτερες πληροφορίες επικοινωνίας, πατήστε ΕΔΩ.
Τι γίνεται σε περίπτωση που ακυρωθεί ένα webinar;
Σε τέτοια περίπτωση θα ανακοινώνεται νέα ημερομηνία διεξαγωγής και αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε απλά θα σας στέλνουμε τα στοιχεία σύνδεσης την καθορισμένη ημερομηνία. Αν δεν σας βολεύει, σας επιστρέφουμε το ποσό που καταβάλλατε στο ακέραιο.
Τι σημαίνει ενδοεπιχειρησιακό webinar;
Σε επικοινωνία μαζί μας μπορεί να δημιουργηθεί ένα webinar αποκλειστικά για το προσωπικό μιας επιχείρησης ώστε να εκπαιδευτούν οι εργαζόμενοι πάνω σε συγκεκριμένο θέμα. Αυτό μπορεί να γίνει τόσο εξ αποστάσεως όσο και να παρευρεθεί ο εισηγητής μας στο χώρο της επιχείρησης, αν αυτό κριθεί σκόπιμο. Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε ΕΔΩ.
Πως μπορώ να δημιουργήσω το δικό μου webinar;
Μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία με εμάς και να συζητήσουμε για το πώς θα μπορέσετε εσείς ως εισηγητής να διεξάγετε το δικό σας webinar με τη δική μας υποστήριξη σε όλο το φάσμα του σεμιναρίου και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα σας ως επαγγελματίας.