fbpx
Premium Online Seminars
Σύνδεση



Ελληνικά
English (UK)
Ελληνικά
English (UK)
  • Αρχική
  • Η Εταιρεία
  • Live Webinars
    • Προσεχές Webinar
    • Δεν υπάρχουν προσεχή Webinars
  • Εισηγητές
  • e-Learning
  • Τα Νέα μας
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Help Desk
  • Πως Λειτουργεί

Προστιθέμενη Αξία: 5 Έξυπνοι Τρόποι να Ξεχωρίσεις από τον Ανταγωνισμό!

Προστιθέμενη Αξία

Το να δίνεις αξία στο προϊόν σου είναι κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους πελάτες. Και δεν μιλάμε για το προϊόν καθεαυτό, αλλά για μια δέσμη υπηρεσιών (και όχι μόνο) που παρέχονται στον πελάτη και τον κάνουν να νιώθει πως το ποσό που καταβάλλει για να το αγοράσει, του επιστρέφεται στο πολλαπλάσιο!

Οι επιχειρήσεις που καινοτομούν και γνωρίζουν καλά τους «όρους του παιχνιδιού», αναζητούν τρόπους ώστε να αυξήσουν αυτή την αξία και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Το χτίσιμο αυτής της αξίας ονομάζεται προστιθέμενη αξία και λειτουργεί προς όφελος των επιχειρήσεων.

Ας δούμε λοιπόν ορισμένους τρόπους με βάση τους οποίους μπορείς να απογειώσεις την προστιθέμενη αξία αυτών που προσφέρεις.

  1. Επικεντρώσου στα Αποτελέσματα!

Προσπάθησε να εστιάσεις το ενδιαφέρον των πελατών στα πλεονεκτήματα που προσφέρεις. Δείξε τους τα αποτελέσματα που θα λάβουν και δώσε τους να καταλάβουν πως δεν αγοράζουν, αλλά επενδύουν σε κάτι που θα τους παρέχει συνεχώς λύσεις στο μέλλον. Για παράδειγμα, αν συζητούσες με έναν πωλητή για κουφώματα και αλουμίνια, ποια από τις παρακάτω εκδοχές θα κινούσε το ενδιαφέρον σου ως πελάτης;

Α) Αγοράζοντας αυτά τα κουφώματα, θα πληρώσετε μόνο Χ ποσό!

Β) Αποκτώντας αυτά τα κουφώματα, θα εξοικονομήσετε Χ ποσό από τώρα και στο μέλλον, το οποίο τώρα το πληρώνετε χωρίς λόγο στη θέρμανση!

  1. Επένδυσε σε Συσκευασία!

Δε φτάνει μόνο να έχεις ένα δυνατό προϊόν προς πώληση. Θα πρέπει να έχεις επιλέξει να το αναδείξεις μέσα από μια εξίσου αξιόλογη συσκευασία η οποία θα υποδηλώνει πως περιέχει κάτι σημαντικό. Ιδιαίτερα για νέους πελάτες που δε γνωρίζουν τα προϊόντα σου, θα πρέπει να κερδίσεις τα μάτια τους και βλέποντας τη συσκευασία, υποσυνείδητα να πιστούν πως περιέχει κάτι σημαντικό. Βάρος, σχέδιο, χρώματα, συμπεριλαμβανόμενα μέρη, θα βοηθήσουν τον πελάτη σου να δει με πιο ενδιαφέρον μάτι αυτό που πουλάς.

  1. Δημιούργησε γέφυρες Επικοινωνίας με τον Πελάτη!

Ειδικά όταν έχει αγοράσει κάτι από εσένα, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να σταματήσεις την επικοινωνία σας! Χρησιμοποίησε Newsletters, social media, δωρεάν ενημερωτικά έντυπα, εκπτώσεις σε επόμενες αγορές. Αυτά είναι στοιχεία που φανερώνουν τον επαγγελματισμό στις after sales υπηρεσίες σου και υποδηλώνουν την διάθεση για συνεχή εξυπηρέτηση του πελάτη, ακόμα και μετά την αγορά. Πρέπει να νιώθει πως είσαι εκεί, να δημιουργούνται σταδιακά δεσμοί εμπιστοσύνης, ώστε η εξοικείωση που θα αρχίσει να αισθάνεται να τον παροτρύνει και την επόμενη φορά να στραφεί σε εσένα για λύσεις.

  1. Εκπαίδευσε και Συμβούλεψε!

Συχνά πυκνά δώσε στον πελάτη για επιπλέον συμβουλές και επιπρόσθετες χρήσεις του προϊόντος που πουλάς. Αν αναζητάει μια λύση, δώσε του 1 + κάτι παραπάνω. Μέσα από το site που πρέπει να έχεις, ανέβασε άρθρα και videos ώστε να του δίνεις την ευκαιρία να νιώθει πως σε εσένα θα βρίσκει λύσεις, ακόμα και όταν δεν αγοράζει!

  1. Κάνε τον να νιώθει ξεχωριστός!

Ο καθένας μας το θέλει! Και αυτό φαίνεται και από τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τον πελάτη. Τη στάση του σώματος, τις επιλογές που του παρέχεις, το χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας του, κλπ. Ειδικά για τους «καλούς» πελάτες σου, πρέπει να έχεις οργανώσει ένα σύστημα επιβράβευσης που περιλαμβάνει ειδικές τιμές, προσφορές, πρόσβαση σε πιο «προσωποποιημένα» προϊόντα που πουλάς, και γενικότερα μια στοχευμένη συμπεριφορά, αποκλειστικά για εκείνον.

Η προστιθέμενη αξία πάντα φαίνεται, είτε συνειδητά, είτε υποσυνείδητα. Ο καταναλωτής πάντα συγκρίνει στο μυαλό του αγοραστικές αποφάσεις και πλέον αυτή η απόφαση παίζεται στη λεπτομέρεια, μιας και όλοι σήμερα πουλάνε τα πάντα. Έλα στη θέση του πελάτη σου και σκέψου, τι θα έκανε έναν επιχειρηματία να ξεχωρίσει ώστε να κερδίσει εμένα; Το μυστικό είναι ένα, και οι συνδυασμοί, αμέτρητοι..

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στά τηλέφωνα 2231.2231.99 και 698.598.6966 και ώρες από 09:00 έως 17:00.


Προσεχή Webinars

Δεν υπάρχουν προσεχή Webinars
Premium Online Seminars

Εγγραφείτε στο Newsletter μας:

Ωράριο Λειτουργίας

  Η γραμματεία δεν είναι διαθέσιμη
Δευτέρα
09:00 - 17:00
Τρίτη
09:00 - 17:00
Τετάρτη
09:00 - 17:00
Πέμπτη
09:00 - 17:00
Παρασκευή
09:00 - 17:00
Σάββατο
Κλειστά
Κυριακή
Κλειστά

Στοιχεία Επικοινωνίας

   Τυμφρηστού 181, ΤΚ: 35100 Λαμία
   +30.2231.2231.99 (Γραμματεία - Λογιστήριο)
   +30.694.790.1217 (Τεχνικό Τμήμα)