Τα Νέα της Webinarium
Newsletters: 5 Έξυπνες Συμβουλές για Αποτελέσματα!
Ένα από τα επικοινωνιακά όπλα που θα πρέπει να έχει στη διάθεση της κάθε σύγχρονη επιχείρηση, ειδικά όταν έχει και διαδικτυακή παρουσία, είναι τα λεγόμενα newsletters. Η χρήση τους βέβαια πρέπει να γίνεται σωστά, και υπό προϋποθέσεις, λειτουργούν προς όφελος της επιχείρησης.
Σας τονίζουμε λοιπόν 5 σημεία που θα πρέπει να προσέξετε όταν θα ξεκινήσετε να ασχοληθείτε με το θέμα “newsletters”:
1. Δημιουργείστε λίστα!
Προσπαθήστε να συγκεντρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερα email πελατών σας (χωρίς βέβαια να γίνετε πιεστικοί) ώστε να δημιουργήσετε τον πυρήνα της επικοινωνίας σας. Μπορείτε για παράδειγμα να έχετε στην ιστοσελίδα σας μια δωρεάν εφαρμογή ή κάτι παρόμοιο και να μπορεί ο χρήστης να το λάβει δωρεάν, γράφοντας μόνο το email του.
2. Επικεντρωθείτε στους βασικούς σας πελάτες!
Για αρχή, ετοιμάστε newsletters που θα απευθύνονται σε καλούς πελάτες που σας ξέρουν και έχουν αγοράσει από εσάς αρκετές φορές. Αυτό θα βοηθήσει διότι θα είναι πιο δεκτικοί στο να διαβάσουν κάτι που αφορά την επιχείρηση σας και αυτά που προσφέρετε. Μέσα από τις κριτικές τους, θα μπορέσετε να διορθώσετε το ύφος της επικοινωνίας σας και να επεκταθείτε και σε άλλους πελάτες, υποψήφιους και μη.
3. Συνοπτικά, έξυπνα, και..περιεκτικά!
Ξεκινήστε με ένα έξυπνο τίτλο που θα τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη. Φροντίστε το κείμενο που θα διαβάσει να περιέχει πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν χωρίς να αποτελείται από μακροσκελείς παραγράφους! Συνοπτικά να περνάτε το μήνυμα που θέλετε χωρίς να ανακυκλώνεστε σε επαναλαμβανόμενες προτάσεις προκειμένου να τον πείσετε!..είναι αποθαρρυντικό...
4. Kατασκοπεία!
Εγγραφείτε σε ανταγωνιστικές επιχειρήσεις και λάβετε δικά τους newsletters! Έτσι θα μπορέσετε να μάθετε πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και πως οι ανταγωνιστές σας προσεγγίζουν το κοινό τους μέσω των newsletters. Μην αντιγράψετε ότι κάνουν, αλλά προσαρμόστε το στα δικά σας δεδομένα.
5. Συχνότητα, ένα πονεμένο θέμα!
Το κάθε πότε πρέπει να στέλνετε newsletters είναι καθαρά προσωπικό σας θέμα. Ανάλογα με την επιχείρηση που έχετε, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρετε, το κοινό που απευθύνεστε. Συνήθως στέλνονται σε περιόδους εκπτώσεων, προσφορών, ή παραλαβής νέων προϊόντων που θα ενδιέφεραν τους πελάτες.
Άλλοτε πάλι όταν διοργανώνονται εκδηλώσεις και η επιχείρηση σας λαμβάνει μέρος, ή ακόμα σε συγκεκριμένες ημερολογιακές στιγμές (Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, κλπ) ώστε να δείξετε ένα πνεύμα επικοινωνίας και επαφής, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη σας στους πελάτες σας για την προτίμηση τους. Όπως και να έχει, μην το παρακάνετε διότι θα πετύχετε τα αντίθετα αποτελέσματα και κινδυνεύετε να χαρακτηριστείτε ως spammers!
Ένας σωστός σχεδιασμός στο θέμα newsletters απαιτείται πριν ξεκινήσετε να τα χρησιμοποιείτε ως εργαλείο επικοινωνίας. Επιβάλλεται, σας το συνιστούμε, και σίγουρα αποτελεί βασικό όπλο για την δημιουργία διαύλου αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας!
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στά τηλέφωνα 2231.2231.99 και 698.598.6966 και ώρες από 09:00 έως 17:00.