Τα Νέα της Webinarium
Ιστοσελίδα: Ένα ακόμα Επιχειρηματικό Εφόδιο για το Σύγχρονο Παραγωγό!
Τελικά μου χρειάζεται ιστοσελίδα; Απλή ερώτηση, απλή απάντηση..
- Πουλάς κάτι;
- Θες να μάθουν για σένα;
- Επιθυμείς να προωθήσεις προϊόντα σε νέες αγορές και πελάτες;
- Νιώθεις την ανάγκη να δώσεις λύσεις σε άλλους σε θέματα που κατέχεις;
- Η ιστορία σου και τα προϊόντα σου έχουν κάτι ξεχωριστό που πρέπει να το μάθει ο κόσμος;
Αν στις παραπάνω ερωτήσεις απάντησες θετικά, σίγουρα θα πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι πως θα ήταν να είχες δική σου ιστοσελίδα! Και δεν εννοώ προφίλ στο Facebook ή blog. Εννοώ επίσημη ιστοσελίδα που θα δείχνει πόσο επαγγελματίας είσαι και πόσο σοβαρά θέλεις να σε αντιμετωπίζουν οι άλλοι (εννοώ επιχειρηματικά). Και μη νιώθεις πως τον κλάδο σου δεν τον αφορά η τεχνολογία και το internet. Μπορώ να σου δώσω μερικούς περιεκτικούς λόγους να το ξανασκεφτείς:
1. Άσε να σε γνωρίσουν!
Δώσε την ευκαιρία σε υποψήφιους πελάτες να μάθουν ποιος είσαι και τι παράγεις. Να μάθουν γιατί τα δικά σου προϊόντα είναι ξεχωριστά και γιατί αξίζει να τα αγοράσουν. Να ανακαλύψουν την ιστορία σου μέσα από εικόνες και πληροφορίες (τρόπος καλλιέργειας, συλλογής, ιδιαιτερότητες τοποθεσίας, κλπ).
Η επίσημη ιστοσελίδα μιας παραγωγικής μονάδας είναι το πρώτο πράγμα που θα ψάξει κάποιος όταν του δώσεις μια κάρτα σου ή ενδιαφέρεται για τα προϊόντα σου (ειδικά στην περίπτωση του εξωτερικού). Προσδίδει αξιοπιστία γιατί σε αυτή βρίσκει πληροφορίες και μαθαίνει για σένα. Ο τρόπος με τον οποίο θα πλασάρεις την ιστορία σου είναι εκείνος που θα σε ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους. Φρόντισε λοιπόν να είσαι δημιουργικός!
2. Πούλα άμεσα!
Δώσε την ευκαιρία να αγοράσει ο ενδιαφερόμενος κάποιο από αυτά που παράγεις και διαθέτεις. Ο κόσμος στις μέρες μας ψάχνει συνεχώς στο internet και θέλει άμεσα και εύκολα να παίρνει αυτό που επιθυμεί. Αυτή η διαδικασία δεν έχει ωράριο ή σύνορα και απευθύνεται σε άτομα έχουν περιορισμένο χρόνο για αγορές. Αν φτιάξεις και e-shop στη σελίδα σου ακόμα καλύτερα, αλλά για αρχή και μόνο από τη σελίδα, με μια σωστή κατασκευή θα μπορεί να αγοράζει.
3. Γίνε μέρος του σύγχρονου «καφενείου»!
Αναφέρομαι στα social media, δηλαδή τους χώρους που ο κόσμος πλέον συχνάζει και διαβάζει νέα, συζητάει, αναζητάει προϊόντα και λύσεις, διαφημίζεται, και γενικά διαμορφώνει το δικό του τρόπο προβολής. Ανέβασε άρθρα και videos που θα δίνεις λύσεις, διαφήμισε χωρίς κόστος τα προϊόντα σου, μάθε τι ζητάει ο κόσμος και προσάρμοσε (στο βαθμό που μπορείς) τα προϊόντα που πουλάς μέσα από την ιστοσελίδα σου.
Η άποψη που θα διαμορφώσει κάποιος για σένα έχει άμεση σχέση με την ιστοσελίδα σου. Ο σχεδιασμός, οι εικόνες, η ευκολία στην πλοήγηση, η λειτουργικότητα σε κινητά τηλέφωνα και tablets, θα διαμορφώσουν στο μυαλό του ποιον άνθρωπο έχει απέναντι του και αν θέλει να ξεκινήσει οποιαδήποτε επαγγελματική δράση μαζί του. Να είναι λοιπόν αυτό που θες να βλέπουν οι άλλοι σε σένα!
Συμπέρασμα..
Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές! Δεν σημαίνει πως φτιάχνω μια ιστοσελίδα και αμέσως πλουτίζω επειδή όλοι αγοράζουν και τρώνε τα δικά μου προϊόντα! Όπως και η παραγωγή σου θέλει επαγγελματισμό και συνεχή προσπάθεια, έτσι και η ιστοσελίδα χρειάζεται την ανάλογη προσοχή. Το κόστος της και σε ποιον θα απευθυνθείς εξαρτάται αποκλειστικά από σένα. Είναι πλέον απαραίτητο επιχειρηματικό εργαλείο ειδικά για το σύγχρονο παραγωγό που θέλει να προβληθεί και να βρεί νέες αγορές και πελάτες. Μη σκεφτείς γιατί να το κάνω, σκέψου τι έχω χάσει που δεν το έχω κάνει ήδη!