Κάθε γονιός επιδιώκει το καλύτερο για το παιδί του και πρέπει συνεχώς να ενημερώνεται για αποτελεσματικούς τρόπους ώστε να δημιουργήσει μια υγιή ψυχολογία και επικοινωνία με αυτό. Ιδιαίτερα το μήνα Σεπτέμβρη, όπου ζωντανεύει ένας νέος κόσμος για τα παιδιά. Και ο βασικότερος λόγος είναι πως, ειδικά για τις μικρές ηλικίες, ξεκινάει η επαφή με τη νέα καθημερινότητα που ονομάζεται σχολείο! Τα σχολεία ανοίξανε λοιπόν και κάθε γονιός έχει ήδη αρχίσει να αγοράζει στο παιδί του την περιβόητη λίστα σχολικών ειδών. Τι θα πρέπει όμως να γνωρίζει ο γονιός για την ασφάλεια των συγκεκριμένων ειδών; Σας παραθέτουμε ορισμένες συμβουλές για να προστατέψετε τα παιδιά σας:
Τα Νέα της Webinarium
Ο κάθε παραγωγός έχει την εμπειρία και τη γνώση να καλλιεργεί και να παράγει ένα ή πλήθος αγαθών. Και οι νέες γενιές παραγωγών διαβάζουν, ενημερώνονται, και γενικά έχουν εξελίξει τις μεθόδους παραγωγής ή και ακόμα το είδος και τις ποικιλίες που καλλιεργούν στα χωράφια τους. Φτάνει όμως αυτό;
Ο ΕΦΕΤ με επίσημη ανακοίνωση ενημερώνει τους καταναλωτές ότι δεν υπάρχει κανένα περιστατικό που να καταδεικνύει ότι στην ελληνική αγορά έχουν κυκλοφορήσει αυγά με τη δραστική ουσία fipronil. Θυμίζουμε το διατροφικό σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει στην Ευρώπη πριν από λίγο καιρό με τη συγκεκριμένη ουσία που ανιχνεύτηκε μετά από εσφαλμένο τρόπο χρήσης του για την καταπολέμηση του κόκκινου ακάρεως (Dermanyssus gallinae) στα πουλερικά σε πτηνοτροφικές μονάδες. Πιο συγκεκριμένα στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι ο ΕΦΕΤ έχε προβεί στις κάτωθι ενέργειες:
Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να έχει αυξητική τάση, και οι ειδικοί εκτιμούν πως μέχρι το τέλος του 2017, θα έχει ξεπεράσει το 20% σε σχέση με πέρυσι. Αυτό μεταφράζεται σε συνολικές λιανικές πωλήσεις της τάξεως των 22.737 τρισεκατομμυρίων δολαρίων (αυξημένα κατά 5,8% σε σύγκριση με το 2016).
Όλοι θα έχουμε στην καθημερινότητα μας κάποιο γνωστό ή φίλο που όταν ξεκινάμε να μιλάμε μας διακόπτει. Πολλές φορές νιώθουμε πως στις ελάχιστες περιπτώσεις που δεν το κάνει, απλά δε δίνει προσοχή σε αυτά που λέμε και περιμένει να τελειώσουμε για να πει τα δικά του. Εκνευριστικό ε;
Αγοράζουμε από εκεί που εμπιστευόμαστε! Γενικός κανόνας και αμέτρητες οι επιστημονικές έρευνες που τον επιβεβαιώνουν. Και φυσικά με αυτό το κριτήριο λειτουργούμε πολλές φορές και στην προσωπική μας ζωή. Ζητάμε τη γνώμη από άτομα που εμπιστευόμαστε (για συγκεκριμένο θέμα). Ακούμε άτομα που θα μας λύσουν ένα πρόβλημα και δεχόμαστε τις συμβουλές τους. Με το ίδιο σκεπτικό λειτουργούμε και σαν καταναλωτές, δηλαδή για να ολοκληρώσουμε μια αγοραστική διαδικασία, θα πρέπει το στοιχείο της εμπιστοσύνης να μας το έχει δημιουργήσει ο αντίστοιχος πωλητής.
Η ποιότητα του νερού είναι υψίστης σημασίας καθώς έχει άμεση σχέση με την υγεία μας. Ας δούμε όμως την ποιότητα του νερού σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας έτσι όπως έχει καταγραφεί από την προσωπική μας εμπειρία.
Η συσκευασία ενός προϊόντος σίγουρα αποτελεί ένα από τα κρισιμότερα σημεία της στρατηγικής marketing και προϊοντικής επικοινωνίας μιας επιχείρησης. Είναι το πρώτο στοιχείο με το οποίο θα έρθει σε επαφή ο υποψήφιος καταναλωτής και οπτικά, θα κρίνει αν θα μπει σε μια διαδικασία να το ψάξει περισσότερο ή όχι. Και επειδή το μάτι ξεγελιέται πολύ εύκολα, μπορούμε να εφαρμόσουμε ορισμένες συμβουλές όταν αποφασίσουμε να συσκευάσουμε τα προϊόντα μας.