Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e- shop) αποτελεί τις περισσότερες φορές την διαδικτυακή παρουσία ενός ήδη υπάρχοντος φυσικού καταστήματος. Αυτό που πρέπει να καταστήσουμε σαφές είναι το εξής: Σε γενικές γραμμές, οι κανόνες που διέπουν ένα φυσικό κατάστημα, διέπουν και ένα e-shop. Ίσως αρκετοί θεωρούν πως θα απευθυνθούμε σε έναν web developer, θα μας φτιάξει ένα e-shop και θα βλέπουμε τον τραπεζικό μας λογαριασμό να αυξάνει! ...Η ιστορία δεν πάει ακριβώς έτσι.
Τα Νέα της Webinarium
Από τις πιο γνωστές συνήθειες του Έλληνα είναι η αγορά έτοιμου φαγητού, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι. Για να διαφυλάξετε την προσωπική σας υγεία ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες όπως παρουσιάζονται μέσα από τον επίσημο οδηγό τους ΕΦΕΤ.
Στην εποχή μας υπάρχουν ορισμένα μέρη στα οποία συγκεντρώνονται άτομα ανεξάρτητα από γεωγραφικούς περιορισμούς. Εκεί, εκθέτουν τις απόψεις και τις γνώμες τους, σχολιάζουν θέματα και μιλούν για τα ενδιαφέροντα και τους προβληματισμούς τους. Αυτοί οι διαδικτυακοί χώροι ονομάζονται social media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και βρίσκονται διάσπαρτα στο διαδίκτυο.
Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής εβδομάδας για το μέλι και της προσπάθειας συγκρότησης μιας Ευρωπαϊκής Kοινοπραξίας για την προστασία της μέλισσας, η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων διοργανώνει διαγωνισμό φωτογραφίας σχετικά με τη μέλισσα και την ορθή γεωργική πρακτική που πρέπει να ακολουθείται.
Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου για τη θεματολογία του business blog, παραθέτουμε επιπλέον 5 κατηγορίες άρθρων προκειμένου να αντλήσετε ιδέες όταν γράφετε στο επιχειρηματικό σας blog κατορθώνοντας να διατηρήσετε το ενδιαφέρον από το αναγνωστικό σας κοινό. Σημειώστε λοιπόν...
Όπως σας είχαμε ήδη ενημερώσει με παλαιότερη ανάρτηση μας, από τον Ιούλιο του 2017 έρχεται η νέα αγορανομική διάταξη η οποία έχει ως στόχο την αυστηριοποίηση των ελέγχων που αφορούν όλες τις εταιρείες ή μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των τροφίμων και της μαζικής εστίασης. Με τη νέα διάταξη οι επιχειρήσεις κατηγοριοποιούνται ως προς την εκτίμηση επιπέδου κινδύνου σε Επίπεδο Ι (χαμηλό), Επίπεδο II (μεσαίο) και Επίπεδο III (υψηλό).
Ο χρόνος φύλαξης μιας ανοιχτής κονσέρβας στο ψυγείο αποτελεί σημαντικό ερώτημα για τους καταναλωτές καθώς από τη μία αλλοιώνει το προϊόν και από την άλλη αυξάνει το οικογενειακό προϋπολογισμό, καθώς αν η ανοιχτή κονσέρβα δεν καταναλωθεί άμεσα θα οδηγηθεί με μαθηματική ακρίβεια στα σκουπίδια.
Όπως έχουμε τονίσει και σε προηγούμενα άρθρα, η επικοινωνία των σύγχρονων επιχειρήσεων με το κοινό τους είναι απαραίτητη και καθοριστικής σημασίας ώστε να επιτυγχάνουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Μια τέτοια πλατφόρμα επικοινωνίας αποτελούν τα επιχειρηματικά ιστολόγια (business blogs), τα οποία υπάρχουν στις επίσημες ιστοσελίδες των διαφόρων εταιρειών και σκοπό έχουν την επικοινωνία με το εκάστοτε αγοραστικό κοινό.